Thursday, December 23, 2010

ინტეგრირებული გაკვეთილი

გაკვეთილის გეგმა ცისარტყელა. ცისარტყელას ფერები.
ინტეგრირებული გაკვეთილი - I კლასი

პედაგოგის სახელი და გვარი
მზია გვილავა
სკოლა
I ექსპერიმენტული საჯარო სკოლა
სწავლების საფეხური
პირველი კლასი
ინტეგრირებული საგნების დასახელება
ბუნება, მათემატიკა, ქართულ ენა, ისტ.
მოსწავლეთა  პროფილი 
გაკვეთილის მთავარი თემა
                                                                     გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
33 მოსწავლე
ცისარტყელა, ცისარტყელას ფერები.
მიზანი: გავაცნოთ ბავშვებს ცისარტყელას ფერები და მათი თანმიმდევრობა. დაკვირვების, ანალიზის, დამოუკიდებლად მუშაობის, მოქმედებითი (მოტორული) ჩვევების ფორმირების დასაწყისი
მიზანი: უნარ-ჩვევების: ყურადღებიანობის, მოსმენის კულტურის, ზეპირი მეტყველების, აზროვნების განვითარება, სწორი კითხვის დაუფლება, პუნქტუაციური სავარჯიშოს შესრულება და მისი სათანადო ინტონაციით წაკითხვა.
სწრაფი ანგარიშის დაუფლება.
მასწავლებლის მარტივი ინსტრუქციების შესრულება ისტ - ის გამოყენებით. საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებზე მუშაობა. ციფრულ სახატავ პროგრამაში მუშაობა, შესაბამისი ფერებით ცისარტყელას გამოსახვა.
სასწავლო მასალები და ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო - „ჩვენი გარემო“, ავტორი: ლია შალვაშვილი. ნეტბუკები, პროექტორი, დაფა, ფერადი ცარცები, სლაიდი ცისარტყელას გამოსახულებით.  
გაკვეთილის თანმიმდევრობა
                          
 მოსწავლე წარმოადგენს ამინდის პროგნოზს.

                              „იშვიათად გვეჩვენება,
                                   საოცარი რამ არის,
                                   წვიმის შემდეგ ცას ეკვრება,
                                   როგორც ჭრელი ქამარი “

ბავშვები ერთხმად გამოიცნობენ გამოცანას (პასუხი - ცისარტყელა)

(მასწავლებლის მითითებით მოსწავლეები აკვირდებიან დაფაზე ან პროექტორზე მოცემულ ცისარტყელას ფერად სურათს.)
(ბავშვები მსჯელობენ და გამოთქვამენ თავიანთ მოსაზრებას, ზოგი ქამარს ამსგავსებს, ზოგი კი ზონრებს.)
 მასწავლებელი აგრძელებს ზრაპრის კითხვას: „ჭიანჭველამ დახატა ცისარტყელა, მაგრამ გაფერადება ვერ შეძლო, რადგან საღებავები არ ჰქონდა. იგი საღებავების სათხოვნელად მიდის სამხატვრო სალონში, სადაც მას ასეთ დავალებას აძლევენ: ერთი წუთის განმავლობაში უნდა შეძლოს 10 მაგალითის ამოხსნა..
მადლიერმა ჭიანჭველამ ამ სიტყვებით გამოხატა აღტაცება.. 
გაკვეთილის შეჯამება: ამრიგად, რა იყო ჩვენი გაკვეთილის მთავარი თემა?
     (ვივარჯიშეთ  სწრაფ ანგარიშში,სწორად კითხვაში,სასვენი ნიშნების სწორად გამოყენებასა და წინადადების სათანადო ინტონაციით წაკითხვაში;ვიმუშავეთ ბუკებში.)



დანართი: ცისარტყელას სლაიდშოუ, ნეტბუკში გაგზავნილი ფაილი.







1 comment:

  1. კარგი გამოვიდა!!!ყოჩაღ მზია მას.......!!!!!!!!!

    ReplyDelete